hejhej i;

just nu kollar jag på ''Hogan knows best'', det är typ....... LITE roligt? :D Är med Anna o vi har just ätit :D mmmmmmmmhhh i; va med Mikkel igår! och Anders & Nanna :D de' va roligt :P aa, men nu vill jag.. aa vet inte va jag vill -.- brorsan kommer snart o jag ska laga mat till han! :@ o han är 18!!!!! jag är bara 14 :( Anna är tråkig! ( förlåt Anna xD ) Anna kollar min blogg hela tiden så........ men vafan :P det är du Anna! Elr just nu är du. xD Imån ska jag..... aa, vet inte va jag ska imån, men ska nog hem til brorsan! :D o då ska vi kolla på nåt. VI SKA TILL LONDON! :D o Mikkel ska med i; ( kanske ...... ) idag i skolan va.... tråkigt. som alltid! tycker ni det är roligt i skolan? jag vill bara sova :P idag vill jag försöka sova vid 22:00 :D! bara så ni vet.... jag älskar er alla för att ni vill kolla på min blogg! jag är inte alls bra på det :( o bloggar inte varje dag, men jag gör så mycket! min mamma är i Köpenhamn o kommer hem d. 19. elr nåt! WUHUUUUUUUW :D:D men förlåt att jag inte bloggar varje dag o så, vill göra det när jag kan :D kollar ni på Wrestling? :D jag gör inte de', men min favorit är.............................................. REY MYSTERIO 619!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ni kan få en bild.
 ooooooch  cooool (y)
jag vet inte vad jag ska skriva? men vill skriva mycket mer! hmmmmm...... jag kan skriva nåt om mig själv! :D

Louise.
14.
Tårs.
Danmark.
Muldbjerg 8.a ( ska kanske flytta till '' Løkken centralskole'' ) :D
jag ÄLSKAR grön! i;
jag älskar nummer 2 :P
Linkin Park, Slipknot, Nightwish, Eminem och så :* <3
hmmmm.. Rey Mysterio xD!
aa, nu kan jag inte säga mer om mig.....
nu kan få en bild av mig! ( igen xD )
hmm.. den vill inte :o kanske för att den tycker jag är ful :P
nej, men ni vet INGET om Anita! en ny tjej i skolan. hun är söt o så... MEN HON ÄR FAN FUL O HON ÄR JÄTTE KONSTIG! :P
men nu kommer brorsan.... skal laga mat -.-
see you :*
pusspuss // Louise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0