:c

hej alla sötisar!
jag e' hemma vid Anna o vi sitter o kollar på Idol o äter massa godis :D Yiir (y) .. saknar Tobias! ( min bästa vän ) .. jätte mycket! :o ska va me' Mikkel hemma vid mig imån ensam :i <3 ska nog bli roligt, kanske kolla lite tv o äta nåt, vet inte :D men asså när Mikkel o jag e' tsm vet man aldrig vad som händer :P ! ne. jag bara skojja.. :* men nu vill jag kolla på idol igen, Mariette ska sjunga :D oj, ne vänta! :D:D . kola va jag har fått!
lite dålig bild,men ni kan se att de' e' nåt fel me' min näsa :P i liiiike it :i
men NU vill jag kolla på tv!
pusspuss // Louise <3

Kommentarer
Postat av: Anna.

Det var fint. d; <3

2009-11-22 @ 13:24:49
URL: http://annamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0