:)

hej alla!
sitter hemma med Anna, sov hemma vid brorsan med min älskling :D <3
de' va jätte mysigt ! hmm .. ni har inte fått nån bild av han än? :o

inte alls bra bild, men de' e' Mikkel :D <333. SÖT, ELR HUR?! :D
men vill snart sova, e' jätte trött, har typ inte sovat hela natten .. Mikkel asså :P ne, jag bara skojja! elr gör jag? aa, de' e' dagens fråga :P okey, jag har tråkit om ni ser de' -.-
fan va trött jag e'! ni måste komma o sjunga för mig annars kan jag inte sova :P ne, jag skojja :D
min mamma e' sjuk, o tror också jag e' de' :( de' gör jätte ont i huvudet! ajjj..
vet inte heller när jag ska sova med Mikkel igen! eller bara va med han igen.. :P hoppas de' e' snart (a) .
ska kanske till en ny skola! :D elr de' e' min gamla skola, men vill tillbaka! (y) saknar dom <3

men nu kan ni få en liten bild!

anna tog de' när vi va i Fristad :D
men nu vill jag sova :D
god natt alla mina sötnosar :D

pusspuss // Louise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0