:*

heeeeej alla mina sööötisaar! ;) jag sitter hemma just nu, är med Anna, det är lite tråkit, men vafan.. :) är fortfarande sjuk och trött :( vet inte när mamma kommer hem, men måste iaf städa lite här annars kommer hon döda mig :s det ser ut som.. aa jag vet inte, men det ser inte bra ut! har ingen bild just nu, kanske en gammal.. är på mammas och vet inte va hon har :P hmm. kollar.. 2 sec!

 hahahaha, kolla! det är min mamma :P
kollar igen xD
 öööh! min hund Snubbi är lite.. arg kanske?
kollar igen :P!

 och ööh.. min hund Mille.. hon är trött.. fan de' ser roligt ut xD !

 min mamma! : DDD aa, hon ser rolig ut, men de' gör hon alltid :P

 HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! min hund Mille xD !!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA kan inte sluta skratta!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

 pappa och pappa's flickvän..


 aa, hon försökte iaf.. :s mamma ^^ xD

 mamma's :D Chris ( brorsan ) fast han heter Christian och Louise! ( JAAAAAAG : DD )

 vem är de' då? LOUIIISEEEEE :D:D:D:D


men nu vill jag inte skriva mer, vill städa lite :)) ..
hejdå! hadebra.

pusspuss // Louise <3

Kommentarer
Postat av: sofijah

haha va läskig hunden såg ut :D

2009-12-02 @ 14:14:16
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0