:-)

Hej igen alla! Igår när jag kom hem från skolan skulle jag packa och då skulle vi åkA till mamma's kille! direkt! så jag kunde inte skriva före nu :( förlåt! Igår när vi kom kollade vi bara tv och idag ska vi handla i Poetzsch i Padborg :) sen ska vi tillbaka till Tårs (HEM) och om vi är hemma tidigt ska jag åka hem till Mikkel för vi har varit ihop i 5 månader imån! :D Grattis elr hur?!
Mamma's pojkvän har inget webcam :s ! HEEELP ! bra vi ska hem idag då, !
Men måste gå nu, mamma säger vi ska göra nåt innan jag åker hem -.-
puss på er! och om vi inte syns innan imån: godnatt! sweet dreams! :p <3

Kommentarer
Postat av: placebohoe

Tack så mycket :D <3

2010-04-10 @ 12:11:55
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0