:)

hej igen! är hemma från Mikkel igen, och det är inte bra, saknar han som fan! :(:( . hoppas att jag kan komma dit imån o sova där kanske :D:D . vet inte va jag ska göra nu, kanske om jag ska sova fast klokkan bara är 22? hmm.. nej tänkar vänta tills Mikkel kommer på msn så jag kan säga godnatt og så :) jag kan inte skriva elr ringa på mobilen :( pratar med en kompis från England just nu, han är jätte söt! :D han vill komma hem till mig i sommar och då ska vi ha skoj! Vi ska bada, go to party :P och så. jag tänkar inte ta en bild just nu för jag liknar seriöst bajs! men vafan :) ni ska ju se mig se ut som bajs anyway. 2 sec!

BAAAH!!!! :/ hoppas inte ni dör!
well, måste gå nu :)

cya babes! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0